Terug naar Aan de slag

Hoe kan ik uitbetalingen activeren voor mijn account?

Om uitbetalingen te kunnen activeren moeten wij je identiteit en eventuele bedrijfsgegevens kunnen controleren.

Welke gegevens we van je nodig hebben wordt bepaald of je Entranz als particulier of als bedrijf wil gebruiken.

Hou in elke geval de volgende gegevens bij de hand als je uitbetalingen voor je account wilt activeren:

  • Je N.A.W. gegevens
  • KvK-nummer (verplicht bij een zakelijk account)
  • BTW-nummer (alleen als je BTW wilt heffen over de ticketverkoop)
  • Tenaamstelling en IBAN van je bankrekening
  • Een overzicht van UBO's* (alleen bij een zakelijk account)

Identificatie en privacy

Het kan zijn dat wij je identiteit moeten verifiëren. Wij zullen je dan vragen om je identiteitsbewijs via ons beveiligde platform te uploaden. Je identiteit word gecontroleerd door onze betalingspartner Stripe. Je identiteitsbewijs word nooit op servers van Entranz bewaard of opgeslagen.


* Een UBO is een Uiteindelijk Belanghebbende van een bedrijf of organisatie. Dit zijn bijvoorbeeld aandeelhouders met een direct of indirect belang van 25% of meer of bijvoorbeeld leden van het bestuur.

Kunnen we je verder nog ergens mee helpen?

Bel ons
079 - 744 0215
Vanaf 09:00
Whatsappen
097 - 010 240 403

Vanaf 09:00 weer online
Mailen
[email protected]

Vanaf 09:00 weer online
Chatten
Start nu een gesprek!

Vanaf 09:00 weer online