Je hebt besloten om je evenement te annuleren en je wilt je bezoekers daar graag in tegemoet komen. Wij kunnen je daarbij helpen. Omdat we ticketgelden tussentijds uitbetalen, gaat een terugbetaling nu iets anders in zijn werk dan een normale annulering.
Haal allereerst je ticketshop offline. Via de Organiser kun je dit eenvoudig via het Dashboard van je evenement doen.
Entranz kan de terugstorting van het aankoopbedrag van de tickets voor je uit handen nemen. Wanneer je hier voor kiest zullen wij je een factuur sturen voor de ticketprijs zoals betaald door de bezoeker. Wanneer je de Entranz servicefee door de bezoeker hebt laten betalen, zullen wij deze ook op de factuur in rekening brengen.
Wanneer je deze factuur hebt voldaan zullen wij de terugstorting in gang zetten. Ticketkopers zullen doorgaans het aankoopbedrag van de tickets binnen 5 tot 10 werkdagen op hun bankrekening of creditcard ontvangen.
Per bestelling die wij terugstorten, rekenen wij €0,50 ex. BTW administratiekosten. Dit bedrag is dus per bestelling en niet per ticket. Ter illustratie: Heb je 100 tickets verkocht verdeeld over 50 orders, dan rekenen wij 50 x €0,50 = €25,- ex. 21% BTW administratiekosten.
Daarnaast vragen wij jou om zélf te communiceren met je bezoekers. Zo haalt de bezoeker zijn/haar informatie uit één bron. Daarnaast kan je meteen inspringen op vervolgvragen.