Terug naar Analyse Portal

Uitslag opnieuw versturen

Om verschillende redenen kan het nodig zijn om een uitslag opnieuw te versturen. Dit is eenvoudig te doen in de Analyse Portal. Doorloop de onderstaande stappen om een testuitslag opnieuw te versturen.

  1. Zoek een afsprakenkaart op naam of barcode in de zoekbalk of zoek de afsprakenkaart handmatig op in het Afsprakenoverzicht
  2. Klik naast de knop Print Label op de knop met het pijltje
  3. Klik op Verstuur Uitslag opnieuw
  4. Het e-mailadres van de klant staat ingevuld, maar kan aangepast worden.
  5. Klik nu op Verstuur uitslag opnieuw om de uitslag opnieuw te verzenden naar de klant

Kunnen we je verder nog ergens mee helpen?

Bel ons
079 - 744 0215
Morgen vanaf 09:00
Whatsappen
097 - 010 240 403

Vanaf 09:00 weer online
Mailen
hallo@entranz.nl

Vanaf 09:00 weer online
Chatten
Start nu een gesprek!

Vanaf 09:00 weer online