Terug naar Analyse Portal
Dymo Labelprinter: Aansluiten en gebruik
Software installeren
Om de Dymo te gebruiken moet de Dymo software op je PC of laptop zijn geïnstalleerd.
Dymo Labelprinter aansluiten
- Haal de Dymo, USB- en stroomkabels en adapter uit de doos
- Verwijder alle verpakkingsmaterialen van de Dymo.
Let op: er zit mogelijk ook verpakkingsmateriaal aan de binnenzijde onder de klep van de Dymo.
- Verbind de stroomkabel met de adapter, steek de stroomkabel in de Dymo, en de stekker in het stopcontact
- Verbind de Dymo nu met de USB-kabel aan de PC of laptop
- Installeer een labelrol in de Dymo volgens de afbeelding aan de binnenzijde van de Dymo
Printen per locatie inschakelen
Om gebruik te kunnen maken van het automatisch printen van labels zodra een klant arriveert op de testlocatie, moet dit worden aangezet per locatie in de Organiser.
- Klik in de Organiser op ‘Locaties en tijdsloten’ aan de linkerkant van het scherm
- Klik vervolgens op de oranje knop ‘Opties’ van de locatie welke je wilt aanpassen en klik op ‘Wijzigen’
- Scroll naar beneden en vink het vakje aan bij ‘Print automatisch een label bij check-in scan” en pas eventueel het aantal te printen labels aan
- Klik op opslaan
- Bij iedere check-in scan op deze locatie wordt nu het door jou ingestelde labels geprint
Automatisch printen vanaf één specifieke scanner
Het is mogelijk om labels te printen vanaf 1 specifieke scanner, in plaats van alle scanners verbonden aan jouw locatie. Dit kun je rechtboven in het scherm van de Analyse Portal instellen door te kiezen voor Print alle labels voor deze locatie of één van de specifieke scanners.