Support

Waar kunnen we je mee helpen?

How to purchase

Je klanten kunnen hun bestelling met de onderstaande betalingsmethode afronden:

iDEAL (voor Nederland)
Creditcard (major creditcards)
Bancontact (voor België)
SofortBanking (geheel Europa)
Belfius Direct Net (voor België)
KBC/CBC-Betaalknop (voor België)
Paypal (Internationaal)
EPS (voor Oostenrijk)
Giropay (voor Duitsland)
Overboeking (optioneel)
Wij betalen op elke dinsdag en vrijdag je uitstaande saldo minus onze servicefee uit. Het kan gebeuren dat wij sommige bestellingen niet direct uitbetalen, omdat wij het geld niet nog niet hebben ontvangen. Dit gebeurt vooral bij creditcard betalingen. Deze betaling worden doorgaans na 8 dagen uitgekeerd.
Om zeker te weten dat wij de gelden op jouw eigen bankrekening uitbetalen vragen wij je een controlebetaling van € 0,01 te doen. Zo weten wij zeker dat de naam van je bankrekening overeen komt met jouw naam of de naam van je bedrijf.
De gelden van de ticketverkoop worden geïncasseerd door Stichting Entranz. Stichting Entranz is een derdengelden stichting waar de gelden van je ticketverkoop worden bewaard tot het moment van uitbetaling.
Entranz probeert het voor organisatoren zo simpel mogelijk te houden, zo ook met de tarieven.

Het is mogelijk om via Entranz gratis kaarten te verkopen. Als je ervoor kiest om betaalde tickets te verkopen, brengen wij hiervoor € 1,50 (incl. BTW) per geregistreerde bezoeker in rekening.

Kijk hier voor de actuele prijzen.
Ja, het is mogelijk om het BTW percentage per ticketsoort aan te passen. Bij het creëren van de tickets voor je evenement, kun je kiezen tussen 0%, 9% of 21%.
Ja. Je klanten betalen de tickets direct aan Stichting Entranz. Hier wordt je tegoed bewaard totdat het aan je wordt uitgekeerd. Je tegoed valt dus niet binnen de financiële boedel van Entranz B.V.

Tickets

Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op!
Jazeker! Je kunt met Entranz tot 300 gratis tickets. Wij brengen hiervoor geen kosten in rekening, het gebruik van Entranz is dus volledig gratis!

Kijk hier voor de actuele tarieven.
Ja, dat kan.
Je kunt in de Organizer de betreffende bestelling opzoeken en vervolgens de tickets opnieuw naar de klant laten sturen of ze in PDF-vorm downloaden.

Ook kun je je klant deze link toesturen: https://www.entranz.nl/tickets-verloren. Je klant kan via deze link zelf zijn tickets downloaden.
Ja, dat is mogelijk. Na het selecteren van een evenement, kies je in het menu links voor Gastenlijst en kun je je gasten zelf kosteloos tickets toesturen.
Standaard sturen wij tickets in PDF-formaat naar je gast toe. PDF-bestanden kunnen altijd vanaf een mobiele telefoon gescand worden. Ook krijgt de bezoeker altijd de mogelijkheid om zijn tickets toe te voegen aan de Apple Wallet op zijn iPhone (iOS only). Op verzoek kan een ticket ook per post of via Whatsapp naar je klant worden toegestuurd.

Ticketshop

Ja. De ticketshop is helemaal om te zetten naar je eigen branding d.m.v. kleurgebruik, het tonen van je logo en het uploaden van een achtergrond. Ook in de e-mails die de ticketkoper ontvangt zal je naam de afzender zijn en wordt je logo getoond.
Ja, Entranz maakt gebruik van verschillende technologieën die ervoor zorgen dat de ticketshop op elk schermformaat er goed uitziet en dat je bezoeker altijd de beste ervaring heeft bij het kopen van tickets.
Ja, Als organisator kun je de tekst van de orderbevestiging die je bezoeker ontvangt volledig aanpassen.

Je kunt dit doen door in de Organizer te navigeren naar een evenement en links in het menu voor Ticketshop te kiezen. Vervolgens klik je op het tabblad E-mails. Hier kun je de inhoud van de e-mails aanpassen. Tevens is het ook mogelijk om bijlage's toe te voegen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een flyer van het evenement.
Ja. Automatisch kiezen wij de beste taal die bij je bezoeker past. Op dit moment zijn de beschikbare talen Nederlands en Engels. De bezoeker kan de taal zelf altijd nog wijzigen tijdens het bestelproces.
Nadat je een evenement hebt geselecteerd in de Organizer, kies je voor Aanpassen in het menu. Onder het tabblad Ticketshop vind je onder Ticketshop embedden een iframe script. Kopieër deze en plak het in de HTML van je eigen website.

Toegangscontrole

Simpel, met je telefoon. Tickets scan je met onze app, de Entranz Ticket Scanner. Deze kan je downloaden voor iOS en voor Android. Je logt in met dezelfde gegevens als de Organizer of laat iemand anders met een QR-code inloggen.

Voor high demand toegangscontrole hebben wij ook de Entranz Ticket Blaster.
Jazeker! Je kunt de Entranz Ticket Scanner app op zowel Android en iOS gebruiken.
Jazeker! Heb je behoefte aan nog meer scangemak? De Ticket Blaster is dé high demand handheld scantoepassing. Onbeperkte scancapaciteit en ongeëvenaard gebruiksgemak maken de Ticket Blaster de perfecte oplossing voor evenementen met een hoge toegangsdruk.
Je kunt de Entranz Ticket Scanner App altijd gebruiken. Met of zonder internet. Wanneer je telefoon is verbonden met het internet via een 4G- of WiFi verbinding wordt de informatie over gescande tickets automatisch tussen alle scanners uitgewisseld.

De Entranz Ticket Blasters zijn standaard uitgerust met een 4G-verbinding en hebben dus altijd verbinding met onze Scancloud. De Ticket Scanner app en de Ticket Blaster kunnen prima naast elkaar gebruikt worden.