samen met de beste clubs van Nederland
Dat je op deze pagina bent gekomen betekent dat jij door Nightlife Awards bent bestempeld als een van de beste clubs van Nederland. En je hebt onze feestdoos ontvangen. Stiekem ben je wel een beetje benieuwd wat we voor jou hebben, toch?
...wilde wij iets bijzonders doen. En de Nightlife Awards bestaat 15 jaar en wilde ook iets bijzonders doen. Daarom hebben wij samen de top 50 uitgaansgelegenheden van Nederland uitgenodigd om samen met ons dit te vieren. Jij bent een van die clubs met een unieke actiecode voor een sensationeel cadeau. Maar wie geeft jou dat cadeau eigenlijk?
Daar ken je er wel meer van. Wellicht werk jij al met een ticketprovider zoals Paylogic, Eventix of Eventbrite. Al die providers verzamelen veel data. Data van jou, data van jouw gasten en data van andere organisatoren. Die data wil je gebruiken. Jouw marketing euro’s kun je veel efficiënter inzetten.
...die op basis van big data adviezen, voorspellingen en inzichten wil geven. Inzicht in waar jouw doelgroep zit, of je gaat uitverkopen of niet, hoelang van tevoren een early bird verstandig is, etcetera. Maar we gaan nog verder. Door te koppelen met platformen als MailChimp, ActiveCampaign en Google Tag Manager kun je marketing automation eenvoudig toepassen. Hoe meer data wij hebben, des te nauwkeuriger onze algoritmes adviezen, voorspellingen en inzichten kunnen geven. En daar hebben wij meer evenementen voor nodig.
Het succes wordt data driven. Wij willen samen met jou die toekomst ingaan, maar daarvoor moeten we elkaar eerst beter leren kennen. Wij zetten de eerste stap door jou aan te bieden om 3.000 tickets via ons platform gratis te verkopen. Dat mag je verdelen over 10 evenementen of uitzetten over 1 evenement. Dat mag een week duren, mag ook een jaar duren. Het gaat ons er om dat je ons leert kennen, dat wij jou kunnen helpen en dat we samen vieren dat je nu, maar ook over 15 jaar, behoort tot de beste uitgaansgelegenheden van Nederland.