Onsite badge printing met Entranz Kiosk

De Entranz Kiosk is de perfecte tool voor badging en on-site registratie.

De beste badging oplossing voor jouw evenement

Volledige ontzorging
De Entranz Kiosk is dé turn-key oplossing voor badging en registratie tijdens jouw evenement. Je bezoekers hoeven alleen hun ticket te scannen en ontvangen direct hun persoonlijk badge. Een Event Success Manager komt de Kiosk volledig ingesteld afleveren, blijft tijdens de duur van jouw evenement op locatie ter ondersteuning en neemt de Kiosks na afloop weer mee. Het enige wat jij hoeft te regelen is een stopcontact.
Self-service of bemand
De Kiosk kan als self-service registratiezuil worden gebruikt, maar is ook uitermate geschikt om door een host(ess) te worden bediend. Door het open karakter -de host(ess) staat naast de Kiosk- en het niet meer nodig hebben van een balie ontvang je je bezoekers met ultiem gastheerschap. De Event Success Manager zal dan ook jouw hosts voorafgaand een korte training geven in het gebruik van de Kiosk.
Entranz Kiosk
Entranz Kiosk

Zo werkt het

De Entranz Kiosk zit boordevol slimmigheden, waardoor de entree van jouw evenement een feestje wordt.

Eén badge met al je bezoekersgegevens

Personaliseer de badge met gegevens zoals naam, persoonlijke programma van jouw bezoekers en logo's van sponsoren. De QR-code op de badge geeft de bezoeker toegang tot al zijn geboekte programma-onderdelen van jouw evenement.

Badge in de huisstijl van je evenement
Volledig te personaliseren
De QR-code geeft je bezoeker toegang tot alle programma onderdelen
Werkt samen met onze oplossingen voor toegangscontrole
Voorbeeld badge

On-site registratie

Jouw gasten kunnen, wanneer ze zich nog niet hebben ingeschreven, zich ter plekke registreren. Zijn er kosten verbonden aan een registratie? Dan kan de gast direct per iDEAL of creditcard betalen. Hun inschrijving is meteen verwerkt en de gast ontvangt zijn badge uit de Kiosk.

Gasten kunnen ter plekke zich registreren
Betaling mogelijk via iDEAL of credit card
Direct inzichtelijk in de Organiser
iDEAL betaling

Altijd verbonden met de Scancloud.

De Kiosk is altijd verbonden met de Scancloud. Zo weet jij welke gasten er al aanwezig zijn en heb je altijd real-time inzicht in je bezoekersaantallen.
Valt het internet overhoopt volledig weg? Geen probleem, de kiosk blijft gewoon werken.

24/7 inzicht je de bezoekersaantallen
De Entranz Kiosk werkt ook zonder internetverbinding
Scan statistieken

Wat kost het?

Helderheid en transparantie zijn fijn. Daarom hanteren we één all-in tarief voor registratie en de Entranz Kiosk per bezoeker. Zo weet je precies waar je aan toe bent. De all-in servicefee is inclusief:

Alle mogelijkheden van Entranz Ultimate pakket
Ticketshop en registratie is inbegrepen
Persoonlijke begeleiding voor en tijdens je evenement
Levering en installatie van de Kiosk in heel Nederland
On-site support tijdens je evenement
Training van je hospitality team
Gratis gebruik Ticket Blasters

Minimale afname voor gebruik van de Kiosk is 250 bezoekers.

Bereken de servicefee



1000 - 2.499 bezoekers

4,75 per bezoeker

Excl. 21% BTW

Heb jij speciale wensen? Laat het ons weten! Wij denken graag met je mee!

Meer informatie over de Entranz Kiosk?

Wij vertellen je er graag alles over! Laat je contactgegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Arrow up