Integraties

Leer je bezoekers kennen. Creëer de perfecte customer journey. Overtref de verwachtingen. Houd het simpel. Doe het met de integraties van Entranz.

Marketingtools

Integreer Entranz met de meestgebruikte e-mailmarketing en CRM platformen.
Met de naadloze integraties leer je jouw bezoekers kennen, kom je met ze in contact en bedien je ze van begin tot eind.

Mailchimp

Mailchimp

Koppel Entranz aan jouw Mailchimp-account en e-mailadressen van je bezoekers worden automatisch op een lijst van jouw keuze gezet.

CampaignMonitor

Campaignmonitor

Koppel Entranz aan jouw CampaignMonitor-account en e-mailadressen worden automatisch op een lijst van jouw keuze gezet.

ActiveCampaign

ActiveCampaign

Bied de beste ervaring ooit. Koppel Active Campaign aan Entranz en zet CRM en marketing automations op. Zo creëer je de ultieme customer journey.

Google Tag Manager

Google Tag Manager

Koppel je ticketshop aan Google Tag Manager en maak de stappen van je bezoekers inzichtelijk. Integreer moeiteloos Facebook Pixel en Google Analytics.

Google Analytics

Google Analytics

Koppel je ticketshop aan je Google Analytics account en ga aan de slag. Zo zie je precies hoe jouw ticketshop presteert en wat het effect is van marketingcampagnes.

Communicatie

Blijf op de hoogte van prestaties en hoogtepunten. Of overtref de verwachtingen bij je bezoekers met speciale contactmomenten.

Slack

Slack

Verkopen, check-in notificaties en dagelijkse samenvattingen worden automatisch naar jouw Slack channel gepushed

SMS

SMS

Ontvang een bericht bij een check-in of stuur updates* naar je bezoekers.
(* op aanvraag)

Whatsapp

Whatsapp

Ontvang een bericht bij een check-in of stuur je bezoekers hun ticket* via Whatsapp toe.
(* op aanvraag)

Overige integraties

We doen er bij Entranz alles aan om het zo simpel mogelijk te houden voor jou en je bezoekers.

Ticketswap

Ticketswap

Laat bezoekers veilig hun ticket doorkopen wanneer ze verhinderd zijn met de SecureSwap koppeling van Entranz en Ticketswap.

Facebook

Facebook login

Ticketkopers kunnen makkelijk inloggen via Facebook tijdens het bestelproces. Hoe makkelijker de check-out, hoe hoger de conversie!