Tickets verloren?

Vul je gegevens in en wij sturen de tickets opnieuw naar je op.

Je vind het ordernummer op je bankafschrijving:
Wij hebben met deze gegevens helaas geen bestelling kunnen vinden, controleer de gegevens.

Succes!

De tickets zijn opnieuw naar je toe gemailt. Ze moeten binnen enkele minuten in je mailbox zitten.

Mijn tickets

  • Ik ben mijn tickets kwijt

    Je kunt je tickets opnieuw opvragen door hierboven je ordernummer en e-mailadres in te vullen. Je ordernummer kun je altijd terugvinden op uw betalingsbewijs zoals uw bankafschrift of op je creditcardafschrift.

  • Ik kan mijn tickets niet printen

    Geen zorgen. Je kunt je tickets vanaf je mobiele telefoon laten scannen.
    Wil je de tickets alsnog printen? Open de tickets met Acrobat Reader.

  • Ik heb mijn tickets wel betaald maar nog niet ontvangen.

    Bij grote drukte kan het tot 15 minuten duren totdat je je tickets ontvangt. Heeft u na deze periode alsnog uw tickets niet ontvangen? Gebruik dan de formulier hierboven om uw tickets opnieuw op te vragen.

  • Kan ik tickets ook in mijn Apple Wallet opslaan?

    Ja. Standaard ontvang je je tickets in PDF-formaat. Het is ook mogelijk om je tickets aan je Apple Wallet toe te voegen. Dit kan direct na het bestellen vanuit uw browser, of via de link in de orderbevestiging die je per e-mail ontvangt. Let hierbij altijd op het onderstaande logo. De tickets worden dan automatisch toegevoegd aan je Apple Wallet:

  • Ik wil mijn tickets annuleren

    Entranz kan gekochte tickets niet voor je annuleren. Wij raden je aan om contact op te nemen met de Organisator van het evenement waar je de tickets voor hebt gekocht. Je kunt hiervoor antwoorden op de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Overige contactgegevens van de Organisator worden ook in deze e-mail vermeld.

Betalen

  • Welke betalingsopties bieden jullie aan?

    De verschillende betaalmethodes die wij aanbieden zijn:

    iDEAL (voor Nederland)
    Creditcard (major creditcards)
    Bancontact (voor België)
    SofortBanking (geheel Euroopa)
    Belfius Direct Net (voor België)
    KBC/CBC-Betaalknop (voor België)
    Paypal (Internationaal)
    EPS (voor Oostenrijk)
    Giropay (voor Duitsland)
    Overboeking (in sommige gevallen)

  • Mijn betaling is geweigerd

    Het gebeurd soms, vooral bij creditcards, dat een betaling geweigerd wordt door je creditcard-provider. Dit ligt helaas buiten onze invloed en de reden voor het weigeren van de betaling is voor ons niet te achterhalen. Wij raden je aan om een andere betalingsmethode zoals iDEAL te kiezen.

  • Is jullie website veilig?

    Jazeker! Onze website maakt gebruik van een beveiligde SSL-verbinding (te herkennen aan het hangslotje in uw browser). Dat betekend dat alle data zoals e-mailadressen, wachtwoorden, adresgegevens, etc. die je invult, versleutelt naar onze servers worden verstuurd.
    Ook doen wij onze uiterste beste om gegevens die wij van je opslaan te beveiligen.

    Tevens zullen wij je gegevens nooit met derde partijen delen, mits wij hiervoor toestemming van je hebben gekregen. Alleen Entranz en de organisator van het evenement waar je tickets voor hebt gekocht hebben toegang tot je persoonsgegevens. Wil je precies weten hoe wij met je gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy Verklaring.

  • Krijg ik een factuur van de bestelling?

    Ja, je krijgt een factuur van de bestelling. In de bevestigingse-mail vind je een link waarmee je de factuur kunt downloaden.

Staat je vraag er niet tussen?

Als je meer vragen hebt beantwoorden wij die graag voor je! Ga hiervoor naar onze contactpagina.
Of bel ons op 079 - 744 0215 voor telefonische ondersteuning.