Automatische COVID-19 Check voor jouw evenement

Met de automatische en gratis* COVID-19 Check worden toekomstige bezoekers van horecazaken en evenementen gevraagd naar symptomen van het coronavirus, volledig in overeenstemming met richtlijnen van het RIVM. Dus of je nu een feestcafé hebt, een bruine kroeg runt of dat je andere (zakelijke) evenementen wilt organiseren, met Entranz laat je bezoekers reserveren én regel je simpel de verplichte triage om veilig aan de slag te gaan.

Zo werkt het

In 6 stappen naar een veilige en simpele triage in de horeca, bij evenementen en andere bijeenkomsten in corona-tijd.
1

Maak een evenement aan

Maak een evenement aan of ga naar het evenement wanneer je deze al hebt aangemaakt.

2

Zet de COVID-19 Check aan

Zet een vinkje voor de automatische COVID-19 Check en activeer de COVID-19 Check.

3

Laat de verkoop beginnen!

Laat bezoekers reserveren, zich registreren of een ticket kopen.

4

Bezoekers ontvangen een vragenlijst

Binnen 24 uur voor aanvang van de reservering, registratie of ticket vullen de bezoekers de officiële RIVM-vragenlijst in.

5

Pro-actieve opvolging

Bij een eventueel vermoeden van symptomen word je automatisch in contact gebracht met de desbetreffende bezoeker.

6

Controleer aan de deur

Controleer eenvoudig aan de deur met contactloze scanners of met je iPhone of Android telefoon i.c.m. onze GRATIS ticketscanner-app.

Heb jij nog geen oplossing om jouw toekomstige bezoekers te laten reserveren en om zeker te weten dat jouw gasten geen last van het Corona-virus hebben? Start dan vandaag nog met jouw Entranz account en zorg dat je klaar bent voor de openstelling van jouw zaak.

Nu beschikbaar voor iedereen

Met onze Organizer kun je al jarenlang gratis en betaalde tickets online verkopen voor evenementen of locaties. Ook al organiseer je geen evenementen, maar heb je wel een horecaonderneming waarvoor mensen zich van te voren moeten registreren, kun je nu bij ons GRATIS terecht. En wij zorgen er voor dat alle gasten maximaal 24 uur van tevoren een COVID19 vragenlijst invullen zodat jij zeker weet dat al jouw gasten geen symptomen hebben en ook niet uit een huishouden komen waar symptomen van het coronavirus actief zijn. De vragenlijst die wij gebruiken komt rechtstreeks van het RIVM, dus met onze oplossing voldoe jij aan alle voorwaarden van het RIVM, OMT en de overheid.
COVID-19 e-mail
COVID-19 e-mail

De 6 meest gestelde vragen

Ja. Wanneer je de COVID-19 Check hebt aangezet, wordt van iedere bezoeker naam en e-mailadres gevraagd, ook als er voor meerdere personen in één bestelling tickets worden gekocht.
24 uur voor aanvang van het evenement ontvangen je bezoekers per e-mail een link naar de COVID-19 Check. Wanneer een bezoeker binnen 24 uur voorafgaand aan je evenement een ticket koopt ontvangt hij of zij direct de link naar de COVID-19 Check.
Als de bezoeker alle vragen van de COVID-19 Check met "Nee" beantwoordt, is hij of zij geslaagd voor de check en wordt zijn of haar ticket geactiveerd. Wanneer één van de vragen met "Ja" wordt beantwoord, worden de tickets niet geactiveerd. De bezoeker wordt vervolgens verzocht om contact met jou, de organisator op te nemen. Jij ontvangt ook direct ook een e-mail met de melding dat de bezoeker niet door de check heen is gekomen. Zo kun je pro-actief handelen. Dat is ultiem gastheerschap.
Jij kiest zelf wat er gebeurt als een bezoeker niet door de COVID-19 Check heen komt. Wanneer dit gebeurt ontvang je direct per e-mail een melding en deze melding kun je ook terugvinden in de Organiser. Vervolgens kun je zelf bepalen wat je met het ticket van de bezoeker wilt doen. Via Entranz kun je bijvoorbeeld de bestelling annuleren met of zonder restitutie. Zorg in ieder geval dat je contact opneemt met de bezoeker om de opties te bespreken.
Ja. Voordat je bezoeker een ticket koopt wordt hij of zij er in de ticketshop op geattendeerd dat men voor aanvang van het evenement de COVID-19 Check moet doorlopen.
Jazeker. Wanneer een bezoeker de COVID-19 Check met “Nee” heeft beantwoord, dan krijg je het bekende groene scherm wanneer je het ticket scant met één van de oplossingen voor toegangscontrole van Entranz. Wanneer de bezoeker de COVID-19 Check niet heeft gedaan of de check met “Ja” heeft beantwoord, krijg je hier een melding van in het scherm.
Heb je nog vragen over de COVID-19 Check? Neem contact met ons op!

Onze 5 beloftes

1. Het is eenvoudig

Binnen 5 minuten kan je aan de slag en starten met de verkoop van reserveringen, tickets of andere registraties.

2. Het is gratis

Onze service fee kan je doorberekenen aan de bezoeker, het gebruik van een Corona controle systeem kost jou dus niets.

3. Het is veilig

Met de geautomatiseerde vragenlijst voor COVID-19 symptomen voldoe je aan de verplichtingen van het RIVM en de veiligheidsregio.

4. Het is zonder verplichtingen

Wij werken niet met contracten zodat jij altijd kunt stoppen met Entranz wanneer jij wilt. Is de noodzaak i.v.m. het Corona-virus voorbij? Dan kun je alles weer doen zoals je eerder deed zonder Entranz.

5. Het is persoonlijk

Heb je hulp nodig bij het instellen van jouw account, de tickets of vragen van bezoekers? Onze medewerkers staan voor je klaar om je persoonlijk te helpen. En jij kunt je bezoekers persoonlijk begroeten zonder moeilijke vragen of gekke regels. Dubbel persoonlijk dus.